Eveniment

Ambiente, târgul care dă tonul în industria bunurilor de larg consum

Vineri 17 Februarie 2012

Anual, în luna februarie, câteva mii de expozanți și câteva sute de mii de vizitatori se reunesc la Târgul „Ambiente” (Frankfurt, Germania) pentru a prezenta importatorilor și publicului larg ultimele inovații și trenduri în industria bunurilor de larg consum. 

Frarom Internațional Est a fost reprezentată și în acest an la Ambiente, târg desfășurat în perioada 10-14 februarie 2012 și considerat un eveniment de referință în domeniu. Este al zecelea an în care reprezentanții companiei vizitează târgul, o reală sursă de inspirație privind segmentul produselor pentru casă și decor.

„Este cel mai bun prilej să aflăm care sunt ultimele tendințe în ceea ce privește producția bunurilor și produselor pentru casă și decor importate și distribuite de noi. De asemenea, este o ocazie bună să vedem ce aduc nou furnizorii noştri de talie internaţională și să cunoaștem noi furnizori și producători,” a spus Ioanna Olărescu, administratorul Frarom Internațional Est. 

„Din punctul meu de vedere, vizita noastră la acest târg are două obiective: să fim la curent cu ultimele tendințe, pentru a aduce pe piața din România produse de actualitate și să menținem relația cu furnizorii noștri,” a afirmat Philippe Herrault, asociat.

Practic, la acest târg sunt lansate cele mai recente colecții și sunt stabilite trendurile în ceea ce privește designul, calitatea, materialul și culoarea produselor care vor ajunge în casele cumpărătorilor. Imaginați-vă un fashion show în care în loc să vedeți rochii, pantofi și poșete, vedeți mobilă, electrocasnice, accesorii pentru bucătărie și baie, decorațiuni și cadouri la cele mai înalte standarde.

„Produsele de calitate câștigă teren, în special pe segmentul bucătărie și servirea mesei. De asemenea, designerii mizează pe culoare și diversificarea materialelor din care sunt fabricate produsele pentru casă și decor. Noi urmărim aceste schimbări și încercăm să aducem și pentru cumpărătorii români produse de cea mai bună calitate și de ultimă modă”, a precizat Marilena Bulai, director achiziții-vânzări.


Ambiente 2012 a avut 4,543 de expozanți din 87 de țări, în ușoară creștere față de 2011. Peste 140.000 de persoane din întreaga lume au vizitat târgul internaţional.

Potrivit organizatorilor, în ciuda dificultăților economice din Europa de Est, numărul vizitatorilor internaționali a rămas stabil, remarcîndu-se o creștere a vizitatorilor din țările în curs de dezvoltare din Europa de Est, precum și din Rusia, SUA și Japonia.




Toate stirile